wtorek, 7 października 2008

A teraz ...

... KONKURS :)
Aby wziąć w nim udział, trzeba napisać szczery komentarz na temat karteczek zanajdujących się poniżej. Pisząc "szczery" mam na myśli wszelakie uwagi co robię nie tak, co mogłabym zmienić a co wychodzi mi całkiem nieźle (tego ostatniego pewnie będzie najmniej ;) )
Następnie spośród wszystkich komentarzy wylosuję jeden. Autor wylosowanego komentarza będzie mógł wybrać sobie 2 karteczki :).
Macie czas do niedzieli do godziny 12.00.

1.2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Zapraszam i życzę miłej zabawy :)

Ps. Przepraszam za jakość zdjęć ale nie potrafię zrobić wyraźniejszych, albo mój aparat nie potrafi :/

4 komentarze:

Wienermädel + Co pisze...

Leider verstehe ich kein Polnisch -aber es sind wunderschöne Dekorationen!

rudlis pisze...

Ulka mnie karteczki ogólnie się podobają, zmieniłabym tylko te napisy (serdeczności itp.) na taki napis drukowany lub jesli nie masz drukarki to tylko popracowała nam ładniejszym napisem :)

ulkasan pisze...

dziękuję :)

Rudlis no niestety nie mam drukarki :( a pismo koślawe :/ dlatego większość jest bez napisów :)

OriBella pisze...

Ulka w 2. wycięłabym motyle i wkleiła na przestrzennie. Według mnie motywy ładniej się prezentują, gdy są wycinane bez tła, jak np. cudne ptaszki w 4. A karteczki słodkie i pomysłowe:) Moja faworytka to 6. fioletowa, choć to zupełnie nie moje kolorki :)
Pozdrawiam