sobota, 27 czerwca 2009

ojjj dawno ...

... mnie tu nie było :( muszę szybciutko pościerać kurze i wygonić pajączki, które narobiły tyle pajęczyn ;). Ehh za stara już chyba jestem bo po dniu pracy a później bawienia się z moim Dziubkiem nie mam już na nic siły i praktycznie idę spać razem z Gosią :/.
Ale w pracy czasem uda mi się zerknąć na Wasze wspaniałe blogi i padam z zachwytu a potem szef się pyta co ja robię, że takie miny strzelam do monitora {hahaha}

Tak na "ciepłe" przywitanie chciałam pokazać album jaki zrobiłam już jakis czas temu. Żeby nie przywoływać zimy pokażę tylko po jednej stronce ;) Jest skromny i w przyszłości wymienię kółeczka na większe ;)
A skoro mowa o pogodzie to mam jej już serdecznie dość :/ życzę Wam i sobie więcej słonka :*

Miłego oglądania :)












Dziękuję za odwiedziny :*

2 komentarze:

rudlis pisze...

Witaj,

albumik świetny, te przeszycia masz piękne, ale brakuje mi jeszcze trochę opisów pod zdjęciami małej bohaterki ;)

Pozdrawiam i czekam na dalsze prace :)))

ulkasan pisze...

dzięki Rudlis :*. opisów nie ma bo nie przepadam za nimi ;) a przeszycia robiła mi mama ;) {wstydniś}
również pozdrawiam :)