niedziela, 23 sierpnia 2009

złap tysiaka!!

zbliża się rocznica istnienia mojego bloga i z tej okazji chciałam zrobić candy, ale że mój liczki odwiedziń niedługo pokaże tysiaka więc postanowiłam zorganizować małe polowanko :). Ta osoba, która jako pierwsza wyśle do mnie print screna z 1000 i zostawi komentarz pod tym postem otrzyma te oto rzeczy:




Print Scren robimy tak:
• Naciskamy klawisz na klawiaturze z oznaczeniem Print Scren (prt sc), komputer zapamięta wówczas aktualny obraz z monitora i stan licznika na blogu
• następnie, otwieramy nowy dokument w dowolnym programie graficznym
• naciskamy równocześnie CTRL+V, obraz zostanie wpisany
• zapisujemy go jako plik np: jpg
• wysyłamy jako załącznik do maila na adres: ulkano@wp.pl
powodzenia :)

1 komentarz:

Claoodia Art pisze...

mam 1000 !!! ;) Zaraz przesle maila :)