niedziela, 18 stycznia 2009

Gosiowy album :)

Miałam zrobić jeszcze małe poprawki ale dzień mi tak szybko zleciał, że nie zdążyłam. Więc, jak obiecałam wczoraj, pokzuję album bez poprawek :). Ogólnie to album ten zaczełam robić już baaaardzo dawno temu ale jakoś tak nigdy czasu nie miałam na dokończenie, albo weny brakowało. Niektóre stronki podobają mi się bardziej, drugie mniej ale ogólnie jestem zadowolona. Mam nadzieję, że Gosi bedzie się podobał i że będzie zadowolona z pamiątki :)

Życzę miłego oglądania :)












Miłego wieczorku :)

7 komentarzy:

rudlis pisze...

Album bardzo ładny, pełen zdjęć, dodatków :)
Podoba mi się, że na tylu zdjęciach maleństwo jest uśmiechnięte!
Gosia to pogodna dziewczynka :)

rudlis pisze...

Kochana zapraszam Cię do zabawy.
Szczegóły na moim blogu :)

truskawkaM pisze...

słodziutki dzidzia :) i piękny albumik :)

Songaja pisze...

Piękny albumik. Pamiątka bardzo cenna. Chciałabym, aby moje dziecko taką miało. Ale niestety 19 lat temu nawet aparatu nie miałam.

Nowalinka pisze...

Świetny dzieciowy album :)
Bardzo mi sie podoba, ze każda karta kolorystycznie współgra z tą sąsiadującą :)
Dobra robota! :)

Kasia pisze...

Oj jaki piekny album, pomysł świetny i chyba go wykorzystam niedługo.

annqaa pisze...

Cudowny album:D