niedziela, 22 lutego 2009

nie zaglądam ...

... tu bo jakoś tak nastroju nie mam :/. Przygnębia mnie polska rzeczywistość :/. Ale to nie znaczy, że nic nie robię. Ostatnio wgłębiłam się w robienie kolczyków :). Zrobiłam już dość dużo, pokazałabym ale za chiny mi nie wychodzi robienie im zdjęć :/.
Teraz pracuję nad dwoma albumami, ale prace będę musiała zawiesić na jakiś czas bo będę miała mały remoncik :)
A na koniec pokazuję 3 skrapy :). Przyznam, że dawno nie robiłam scrapów bo pochłonięta byłam albumami, ale zadowolona jestem z efektów końcowych ;) Przy robieniu dwóch pomogły mi mapki ale nie pamiętam skąd je miałam :wstydniś:





Pozdrawiam :)

4 komentarze:

rudlis pisze...

Świetne scrapy - takie radosne :)
Jak skończysz albumy to mam nadzieję, że pokażesz na blogu!
Pozdrawiam:*

Nowalinka pisze...

Bardzo fajne scrapy, pierwszy i drugi radosne, z poczuciem humoru, a trzeci delikatny, romantyczny, ulotny :)

martek pisze...

świetne scrapki, szczególnie te dwa pierwsze

kobens pisze...

a mi się trzeci najbardziej podoba, choć zdjęcia na pierwszym i drugim słodziutkie i fajnie oscrapowane to właśnie ten trzeci ma klimacik :D:D:D