poniedziałek, 23 lutego 2009

zabawa

Kilka dni temu załapałam się u Rudlis na zabawę "Podaj dalej" :)
Oto jej zasady (skopiowane od Rudlis)
1) należy posiadać własnego bloga;
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzymają mały, ręcznie robiony prezencik;
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4) jeżeli będziesz jedną z tych trzech osób musisz umieścić na swoim blogu post podobnej treści, dając szansę 3 kolejnym osobom na niespodziankę tym razem od Ciebie :)
5) Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!

Zapraszam do zabawy! :)

3 komentarze:

Kredusia pisze...

witam,bardzo podobają mi się Twoje prace:)Mój blog powstał niedawno więc chciała bym Cię tam zaprosić:)

JASPISOWA pisze...

Halo, halo,
aż mi się ręce trzęsą z wrażenia, że udało mi się załapać na numerek 2 :o).
Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i jestem w trakcie zwiedzania: podziwiam porządek w scrapowym zakątku twórczym i córeczkę uroczą także podziwiam (bardziej niż porządek, żeby nie było ;o))!

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

miejsce do twórczej roboty masz piękne -pozazdrościć ! sama zalegam z pif-em ale skuszę się na 3 miejsce jeśli jest wolne ;)